Kontakt do nas

+48 782 018 708 info@visualside.pl
12/02/18 | Nowy projekt

Wizualizacje 360

Wizualizacje 360. Obrazy, które zwiększą twoją sprzedaż

Trójwymiarowe wizualizacje 360 to jeden z najbardziej efektownych sposobów na zaprezentowanie przestrzeni za pomocą grafiki komputerowej. W połączeniu z fotorealistyczną jakością, potrafią skutecznie wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy – twojego klienta. Wykorzystaj to w swojej ofercie.

Rynek nieruchomości w Polsce jest jednym z największych w Europie. Każdego roku buduje się tu ponad 700 tys. mieszkań i oddaje do użytku blisko 3 mln m2 powierzchni komercyjnych. Deweloperzy, architekci i projektanci wnętrz, nieustannie szukają sposobów, by uatrakcyjnić swoje oferty. Wyróżnianie się ceną lub jakością, jest jednak w dzisiejszych czasach dość trudne. Niemal każdy jest w stanie osiągnąć podobny poziom zaawansowania, korzysta z podobnych technologii i systemów optymalizacji. Przegonić konkurencję można jednak poprzez sprawne wykorzystanie marketingu. Podobnie jak w każdej branży, także na rynku nieruchomości, uświadomienie klientowi jego potrzeb, jest kluczem do zwiększenia sprzedaży.

Użyj wyobraźni. Stwórz wizualizacje 360

W przypadku sprzedaży mieszkań, domów, wnętrz czy projektów, samo chwytliwe hasło reklamowe nie wystarczy. Obraz jest konieczny, by pokazać wszystkie zalety przestrzeni i jej możliwości aranżacyjne. Tylko uruchomienie wyobraźni klienta może przekonać go do inwestycji. Można to zrobić na wiele sposobów: począwszy od fotografii (która w większości wypadków nie wchodzi w grę ze względu na specyfikę branży – trudno pokazać na zdjęciu budynek, który dopiero ma powstać), poprzez wizualizacje 3D i wizualizacje 360 a skończywszy na animacjach.

Technologia, która pozwala nam tworzyć wizualizacje 360, świetnie sprawdza się w przypadku tworzenia aranżacji wnętrz, wizualizowania przestrzeni architektonicznych i oraz technologicznych rozwiązań w budownictwie. Dzięki tej technice odbiorca ma wrażenie, jakby znalazł się w centrum wirtualnego obiektu. To sprawia, że wizualizacje 360 mają znaczną przewagę nad klasycznymi, statecznymi obrazami. Dostarczają klientowi nie tylko informacji o Twoim produkcie, ale także wzbudzają w nim emocje – kluczowy aspekt w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

Grafika 3D w wersji 360 umożliwia także pokazanie większej liczby szczegółów. Bez względu na to, czy chcesz pokazać wnętrze fabryki, mieszkania, luksusowego jachtu czy samochodu, wizualizacje 360 pozwolą pokazać klientowi wszystkie funkcjonalności przestrzeni i zajrzeć w miejsca, których w realnym świecie nie mógłby zobaczyć.

Postaw na fotorealistyczne wizualizacje

Wzmocnienia sprzedaży poprzez wizualizacje, nie da się jednak osiągnąć bez wysokiej jakości. Klienci XXI w. są czuli na fałsz i z łatwością dostrzegają każde pójście na łatwiznę. Pokazując „płaskie” i sztuczne wizualizacje, można nie tylko narazić się na zarzut amatorskiego podejścia i utratę klienta, ale też osłabić wizerunek swojej firmy i obniżyć wartość marki. Decydując się na wizualizację obiektu, bez względu na to, czy klientem jest duży inwestor, czy drobny klient ostateczny, wybór fotorealistycznej jakości wizualizacji 360 będzie oznaką profesjonalizmu i zaangażowania. To przełoży się na odbiór oferty i pozytywnie wpłynie na sprzedaż marki.

Cookies

Our site uses cookies to improve functionality and collect anonymous user data for analytics purposes. I agree